BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, October 21, 2010

Ku Berjalan...



Ku berjalan,

Mencari arah tuju ku,

Mencari erti sebenar hidup,

Mencari kegembiraan,

Mencari sinar.

Huh!!Pagi2 buta...aku x dapat tido....aku bru pas lepak kat bilik member aku td..

Punya banyak kami gelak..

Semua terkena juga..hehehehe..

Best2 juga...bila lg akn merasa hidup camni kan..

Kami semua sini da final year...

Belum tentu lg dpt jmpa kan...

Sedih juga la....

Yang kami akan bakal berpisah juga..

Hurm....

Aku malas gak nak pkr...tp nak wat camna kan...

Hari tue pasti akan tiba...

Mesti sdh giler.........

Lebih sedih dr perpisahan kami sebelum kami di tempatkan kat pusat latihan amali masing2..

Huh!!!

Apa pun...hidup mesti di teruskan.....
Perjuangan hidup jangan sesekali terhenti....
Aku???
Akan ku kenang semuanya dalam ingatan ku..
Meski da jauh punya.....

Apa pn..kepada DSA JAN 09/DIS 10
Mulakan langkah mu dengan senyuman....
Peace Dude!!!
SALAM...............

0 comments: