BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, October 19, 2010

Dulu?


Kata orang...dulu2 tue lbh indah drp skrg.....kenapa???

Apa alasan yg kukuh yg dpt membuktikannya???

Sebenarnya...tidak ada alasan....

cuma hanya individu yg merasa atau sedar sahaja dpt memahaminya...


Kerana banyak kenagan tersimpan dalam lipatan sejarah dan memori silam..

Aku tau..ramai yg ada memori indah saat dulu2....

Aku pn ada...mmg amat terindah....bersama kawan2...Family tersayang...N Si Dia...

Aku tidak mengerti kenapa aku tiba2 terkenang sejarah lepas..kenangan....memori....

Tak kira pahit ataupun manis....

Kalau di ingat2...mmg indah juga....

Kenangan lucu...

Tertawa...

Sedih...

Gembira...

Zaman2 kenakalan budak2...

Huh!!!! Mmg sgt indah....

Biar da jau aku tinggalkan smua tue..namun msh jgk segar dalam ingatan ku...

KENANGAN!!!!

0 comments: