BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, October 6, 2010

Bermulanya Kuliah...

Selamat malam...ermmmm......entry mlm ni pasal aku da duk kolej...da final year kan..erm..entahla....aku cam x ready lg la...aku takut sbnrnya....xnak extend..huhu....payah ow......aku nak gak abskannya....tp...........perasaan malas aku 2 masih kuat lg la....

Malam ni malam kedua da aku kat hostel ni.....aku sebilik ngn Mizan......dgn nama glamor dia kat kolej..."COMEL"..Hhehehehehe....

Aku ni baru jer bgn tdo sbnrnya...aku mmg klu kat kolej...tdo jer memanjang...mmg best la dpt jmpa kwn2 kolej yg lama da x jmpa......kutuk2...gurau senda....siap ngn gosip panas pn ada gak...hahahaha..

Sampai sini....aku cam nak sakit plak......mgkn sbb ptukaran cuaca n psekitaran kot....mmg da jd pkara besa da klu p ssuatu tmpt yg baru or lama da p......

Esok.....g kelas.....huhu..aku MALAS laa...................................uuwwaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

K la........aku nak tdo la..nnt klu ada story g..aku entry lg....

Wish Me Luck.............

0 comments: