BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 3, 2010

Tinggal Cerita Ku....



Setiap kehidupan pasti ada rintangannya....

Kita manusia hanya mampu merancangnya....

Kita ni insan kerdil dimata-Nya..

Siapalah kita ini????

Dan Aku pasti.....

Kita semua pasti ada cerita masing2.....

Cerita lucu,sedih,gembira mahupun romantis....

Dulu.....mmg sgt indah....byk peristiwa menarik berlaku dalam hidup ku..

Namun semuanya hanya tinggal cerita....

Cerita yg pstinya aku xkn lupa.....

Cerita di mana aku bermula seperti mana yg ada sekarang....

Diri yg aku bentuk dr peristiwa silam ku....

Ku renung ke luar jendela.....

Aku seakan ingin kembali pada zaman silam ku...

Ku ingin perbetulkan segala salah da silap ku..

Ku ingin membahagiakan insan yg pernah aku sayang dan yg penah menyayangi ku dulu...

Tapi.....semua tue da tak mmpu aku lakukan.....

Hanyalah secebis doa aku mampu kirimkan...

Semoga insan yg dekat or jau dr aku bahagia dgn diri ku yg serba kkurangan ni..

Aku akui...Aku telah byk mngecewakan org...

Aku tak mmpu nak berbuat apa2...

Keadaan yg telah merubah segalanya....

KENANGAN

Akan tetap abadi dalam ingtan ku....

Diri ini

Cerita hidupku...

Hanya Dia yang TAHU..
Siapa tahu....???

Suatu hati nanti....
Aku akan mendapat kebahagian yang tak pernah aku dapat dulu..
Kebahagian yang aku cari tak pernah aku temui lagi..
Aku masih mencari...
Dan terus mencari...

Disegenap hari ku...

Aku seperti orang yang bahagia...

Namun Hanya Aku yang tahu di sebaliknya..

Hati.

Dan,

Perasaan..

Hidup umpama roda..

Berputar..

 Dan akan berhenti suatu ketika nanti..
Begitulah Cerita Hidup Ku Akan Berakhir........


0 comments: