BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, November 20, 2010

FiNaL ExAm..... ^__^


Exam.....

Aku akan menempuhi final exam pada 22/11/2010 - 24/11/2010..

Exam ini akan menentukan masa depan aku...

Sama ada aku ni dah layak untuk menjadi kakitangan kerajaan dalam KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA...

Harap aku lulus dengan jayanya exam ni...

Aku pn xnak laa sangkut...

Nak Ulang sem....Payah Ooooo....

Tak mau aku...hehehe...

Doakan aku berjaya dan lulus dalam exam ni tau...
Amin...



Study...

Aku telah beberapa malam tidow lewat..

Aku study la....

Study Group bersama kwn2 ku..

Antara geng study aku ialah,Aku(Rais), Mizan, Roy, Fouzi, Yosua & Jeff..

Kami study ni gila2 jgk bah...

Study cam main2...hehehe

Kira study2 2...kami sempat lg wat lawak dan bercerita..

Hehehehe..

Best kan style kami punya study..hehehe..

Slumber jer...hahaha...

Janji kami paham...

^__^


Wish We All Luck..

Doakan kami semua calon 126 org lulus exam
Dan layak menjadi staff goverment..

Hehehehe..

Kepada kawan2 ku....

Semoga kalian berjaya....

Kita semua akan pulang kampung masing dengan kejayaan..

Chaiyo2...

Peace....

^__^

0 comments: