BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, September 7, 2010

Bahasa PasaR???

Apa pendapat korang mengenai bahasa pasar ni???ermmbahasa baku kot???ye ker??huhuhu...xtau la....apa yg penting bagi aku..aku selasa menggunakan bahasa ni....bahasa sluber la katakan..hahaha...n aku tau byk yg kat luar sana selesa guna pakai ni bahasa pasar..la..buli la bah 2...kampung2...hehehehe....yg pntg saling paham n memahami....jgn sorgh cakap bahasa melayu,lg sorg cakap bahasa korea...mmg la x masuk cerita....wakakakakaka...pa pn....bahasa pasar ni xla sesuai di guna pakai dalam acara FORMAL.....cam dalam ucapan ker....mengarang novel ka...pa pn yg sewaktu dengannya.....er... k la...penat da aku type...ntah ape2 da aku type....silap2 buli kuar tajuk lak..hehehe...k la....selamat malam n selamat hari raya.....

p/s :
Ni sekadar suka-suki jer..hehehehe......kes aku da bosan kan...member da tido smua aku mengarang la...
Bye.................

0 comments: